MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal BOLERO ANLATIM

BOLERO ANLATIMBEYAZ BOLERO Renk : 208 Beyaz (5 yumak)
Sis no : 6BOLERO ANLATIM5
Örgü sekli : Düz örgü ARKA :
58 ilmek baslanacakBOLERO ANLATIM 3 sira harosa yapildiktan sonra düz örgüye geçilecekBOLERO ANLATIM Harosa üzerinde 6 sira örüldükten sonra yanlardan 2 ilmek içeriden her 6 sirada bir dört kere 1 er artis yapilarak 66 ilmege ulasilacakBOLERO ANLATIM Harosa üzeri 28 sira oldugunda örgüye 3 sira harosa, 5 sira düz olarak devam edilecekBOLERO ANLATIM Beden boyu 15 cm de kol evi oyugu için yanlardan bir kere 3, bir kere 2, bir kere 1 ilmek kesilip örgüye devam edilecekBOLERO ANLATIM Beden boyu 35 cm de omuzlar bir kere 7 ve bir kere 8 ilmek olarak kesilirken ayni anda arka yaka ortasindan 12 ilmek, yanlardan bir kere 6 sar ilmek kesilip arka parça bitirilecekBOLERO ANLATIM SOL ÖN PARÇA :
30 ilmek baslanacakBOLERO ANLATIM 3 sira harosa yapildiktan sonra düz örgüye geçilirken ön yaka kenarinda 2 ilmek harosa olarak yukari dogru çikarken, bu arada harosa üzerinde yan taraftan her 6 sirada bir dört kere 1 er ilmek artis yapilacakBOLERO ANLATIM Son artis yapilirken cep için 10 ilmek örülüp 12 ilmek kesilerek, kalan ilmekler örülecekBOLERO ANLATIM Bu arada 14 ilmekten 26 sira cep içi örülüp siste bekletilecekBOLERO ANLATIM 12 ilmegin kesildigi siranin tersinde düze gelinirken siste bekletilen cep içi bastaki ve sondaki 1 er ilmek kesilerek ve diger ilmeklerin arasina yerlestirilip örülerek cep oyugu olusturulacakBOLERO ANLATIM Harosa üzerinde 28 sira örüldükten sonra örgüye 3 sira harosa, 5 sira düz örgü seklinde devam edilecekBOLERO ANLATIM Beden boyu 15 cm de kol evi oyugu için yandan bir kere 3, bir kere 2, bir kere 1 ilmek kesilip örgüye beden boyu 22 cm olana kadar devam edilecekBOLERO ANLATIM Bu parça sis üzerinde , sag parça da ayni yükseklige gelinceye kadar bekletilecekBOLERO ANLATIM SAG ÖN PARÇA :
Sag ön parça da 30 ilmek baslanacak, 3 sira harosadan sonra düz örgüye geçilirken ön yaka kenarinda 2 ilmek harosa olarak yukari dogru çikarken bu arada her 6 sirada bir dört kere 1 er ilmek artis yapilacakBOLERO ANLATIM Harosa üzerinde 28 sira düz örüldükten sonra örgüye 3 sira harosa 5 sira düz örgü olarak devam edilirken, beden boyu 15 cm de kol evi kesimleri yapilacakBOLERO ANLATIM Her iki ön parça da 22 cm e ulastiginda iki ön parça birlestirilerek örgüye tek parça halinde devam edilecekBOLERO ANLATIM Beden boyu 34 cm de ön yaka oyuntusu için ortadan 10 ilmek, yanlardan bir kere 3, bir kere 2, iki kere 1 ilmek kesilirken, bu arada yaka içindeki 1 li kesimlerde omuz kesimlerine baslanip omuzlar bir kere 7, bir kere 8 ilmek olarak kesilip bitirilecekBOLERO ANLATIM KOL :
36 ilmek baslanacakBOLERO ANLATIM 3 sira harosa yapildiktan sonra, 5 sira düz 3 sira harosa seklinde örgüye devam edilirken, bu arada her 20 sirada bir yanlardan dört kere 1 er ilmek artis yapilacak ve kol 44 ilmek olacakBOLERO ANLATIM Kol boyu 43 cm e ulastiginda kol üst kesimlerine baslanacakBOLERO ANLATIM Kesimler iki kere 2, bir kere 1, her 4 sirada bir, bes kere üst üste iki kere 1, her 4 sirada bir, iki kere 1 ilmek olarak yapilip tepede kalan 10 ilmek de düz olarak kesilerek kol bitirilecekBOLERO ANLATIM YAKA :
81 ilmek baslanacakBOLERO ANLATIM 3 düz 3 ters lastik olarak 14 cm örülüp ilmekler kazagin yaka etrafina dikilecekBOLERO ANLATIM CEP ÜZERINE YAPILAN ÇIÇEK :
6 zincir çekilip halka haline getirilecekBOLERO ANLATIM Halkaya batilip üçer zincir çekilerek 6 adet delik olusturulacakBOLERO ANLATIM Her bir deligin içine 7 ser dolgu yapilarak yaprak sekli verilecekBOLERO ANLATIM Bu islem üç kere tekrarlanarak çiçek olusturulacakBOLERO ANLATIM
 
(click picture to enlarge) resimlerin üzerine tiklayarak büyük hallerini görebilirsinizBOLERO ANLATIM



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri