MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal DANTEL IGNE OYASI TEPSI ÖRTÜSÜ

MERHABA BAYANLAR Sonunda sizlerle beraberiz tahminimden erken açildi.Ben bir iki hafta daha açilmaz diye düsünüyordum  çok uzun süre ayri kaldik neyse bunu kisa sürede telafi ederiz.Blogger kapatilmasiyla en büyük ugrasim internetten bir zevk almamaya baslamistim o yüzden bugün çok mutluyum.Nerdeyse iki aya yaklasan haksiz yere cezadan sonra özgürce yayinlarimiza devam edebiliriz.Geçenlerde yazdigim gibi bu sürede bende bos durmadim hem ördüm hem de gördüklerimin resimlerini çektim Alttaki de bunlardan biri orta kismi dantel kenar kisimlarinda igne oyasi yapilmis bunu bir benzerinide yayinlamistim fakat bunu igne oyasi farkli yapiliyor bu sebeplede daha gösterisli  

DANTEL IGNE OYASI TEPSI ÖRTÜSÜ



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri