MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal Danteller Örnekleri

çok farkli komplike bir dantel.yapilisi biraz zor,ama bunun yaninda estetik bir görüntüsü var.bana olasan birçok dantel örnekleri mevcut.bu dantel modelleri 'nin bir kismini sizlerle paylasiyorum.gönderilerde bulunan degerli ziyaretçilerimiz alinmasinlar lütfen.örnekler'in çekim kalitesi bazen çok kötü oluyor.danteller'in güzelligini fazla seçmiyorum.çünki benim begenmedigim bir dantel 'i baskasi çok begenebiliyor.onun için lütfen gönderilerinizdeki fotograf çekim kalitesine birazdaha dikkat edersek çok sevinecegim sevgili dostlarim.sizleri seviyorum :)
Danteller Örnekleri Danteller Örneklerihavlu kenari dantelleriDanteller Örnekleri



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri