MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal örnek dantel modelleri

salon dantel örnekleri olarak gönderiyorum.gördügünüz dantel örnekleri ütüsüz.ütü yapilmadan çekilerek gönderilmis bana.sevgili ziyaretçimde yayinlamam için istekte bulununca bende onu kiramadim yayinliyorum.eminimki güzel bir ütü yapilinca dahada sik ve güzel duracak .sizlerden ricam gönderdiginiz dantel modelleri 'ni ütü yaptiktan sonra gönderiniz.geçenlerde yakin arkadaslarimdan birinin tanidigi bir dügün evine gittim.geli çeyizine bakarken tanidigim ve sitende yayinladigim örneklere rastladim.modelleri nereden aldigini sordugumda internet ^ten dantel,örgü sitelerinden örnek çikararak yaptigini söyledi.tabi hangi site diye sormadim.bu beni sevindirdi.demekki yayin yaptigimiz sitelerden örnekler çikarilarak çeyizlere konuyor.ne güzel degilmi.sizlerinde gönderdiginiz örnekler baskalarinin çeyiz 'lerinde bulunarak bu dantel motifleri 'nin kaybolup gitmesi engellenmis oluyor.gurur duydum.sizlerin adinada tabiki.tesekkürler dostlarim.ellerinize yüreginize saglik.
örnek dantel modelleri



örnek dantel modelleri



havlu kenari dantelleriörnek dantel modelleri



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri