MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal örnekleri oya örnegi

iste karsinizda 2012 nin oya modeli diyebilirim.renkleri ve modeli çok tatli yaaaa.nekadarda çanli duruyor degilmi.bayildim dogrusu.bayildim dedimde aklima geldi geçenlerde tansiyonummu düsmüs noldu anlamadim bir süre bayginlik geçirdim.sonra gözlerimi açtigimda basimda çirpinan ailem.ama ben sanki rüyadan uyaniyorum.okadar sakinim yani.onlari teskin etmekte bana düstü tabiki.daha sonra muayene oldum.anlik tansiyon düsmesinden kaynaklanan bir sikinti geçirmisim.neyse konumuz oya örnekleri iken nerelere gitti.görüsmek üzere dostlarim.saglikli kaliniz.
örnekleri oya örnegi

örnekleri oya örnegi



örnekleri oya örnegi

çok narin,çok nazik bir oya modeli .uçlarindaki boncuklar çok hos olmus degilmi.Melek hanim in ellerine saglik.

örnekleri oya örnegi

örnekleri oya örnegi




örnekleri oya örnegi









yazma üzerindeki mavi çiçeklerle oya örnegi renkleri nekadarda birbirlerini çagristiriyorlar degilmi.


örnekleri oya örnegi

örnekleri oya örnegihavlu kenari dantelleriörnekleri oya örnegi



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri