MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal oya örnekleri modelleri

blogspot sitemde simdiye kadar çok sayida oya örnekleri yayini yapmisim.yaklasik 160 civarinda.içlerinde çok çok begendigim örnekler olurken,bunun yaninda çok begenmedigim ama zevklerin farkli begenilerinin olabilecegini düsündügüm modellerde vardi.bazilari sizlerden gelen gönderiler sayesinde oldu.bazilarini kendim islerken bazilarinida arkadaslarimin çeyizlerinden temin ettigim söylenebilir. blog yayini yapmak benim için bir zevk gerçekten.birkaçgün blogum 'dan ayri kalsam yayin yapamazsam bir çocugu özler,merak edergibi özlüyorum blogumu.simdi nöbetten geldim ve hemen yayin sayfami açtim sizlere gönderiyorum oya örnekleri , modelleri'.elimdeki örnek modelleri nekadar yeter nekadar sürdürebilirim bu yayini bilemiyorum ama mümkün oldugunca sizlerden ayri kalmayacagim dostlarim.yine sizlerden ricam bana yayinlamam için gönderilerinize devam etmenizdir.simdiden tesekkür ve sükranlarimi sunuyorum.
oya örnekleri modelleri


oya örnekleri modelleri

oya örnekleri modelleri




havlu kenari dantellerioya örnekleri modelleri



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri