MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal SAL MODELI

sürekli dantel yayinlarindan biraz olsun uzaklasip birazda örgülere,sal örneklerine bakalim degilmi.bana soracak olursaniz benim tercihim tiftikle örgüsü yapilmis sal örnekleri olurdu.tiftik sallar dan vazgeçmem.degisik zevklerde olan örgülerimiz var.begenilerimizde ona göre degisiyor.bu sefer sizlere siyah renkli sik bir sal gönderiyorum.Anadolunun birçok yerinde atki olarakta adlandiriliyor.siyah rengin herzamanki asaleti çok güzel durmasina sebep olmus.bu resmi çekeli uzun bir zaman olmus unutmusum.bilgisayarimi karistirirken rasladim.sanirim bigisayarimda örgüler ile ilgili resimleri bir dosya haline getirmem gerekiyor.günlük yasantimda tertip ve düzeni çok savunurum ama konu bilgisayarima gelince çok daginigim sanirim.neyse konu yine dagildi sanirim degilmi.bu örgü modeli 'ni begendiyseniz lütfen bana mesaj atmanizi istiyorum. sizlerin görüsleri dogrultusunda yayinlarima yön vermeye çalisacagim.tabiki buradaki amacim ziyaretçi memmunuyetim.simdiden tesekkürlerimi iletirken saglikli ve mutlu günler dilerim.
SAL MODELI SAL MODELI


havlu kenari dantelleriSAL MODELI



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri