MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Derya Baykal SÖKMELI ETOL SAL ve YAPILISI

SÖKMELI ETOL SAL ve YAPILISI
Bir çogunuz ördügü bilinen bir sal modeli.Bende geçen yil annem ve kayinvalidem için örmüstüm resmi kalmis bir kenarda görünce paylasayim dedim...

3 Yumak alize sal ipini 2 kat yaparak 2 tane sal ördüm bu sekilde ipinden de biraz kaldi..

SAL'IN YAPILISI SÖYLE
:


50 ilmek basla ve 1 sira harosa ör.30 sira kenarlardan 2 ser ilmek arttirarak harosa ör.Ipim ince oldugundan ben 34 sira örmüstüm.sonrasinda 2 ilmek ör 1 ilmek bosa birak, bu sekilde sira sonuna kadar ör.bosa birakilan ilmekler sökülecek.3 sira harosa 4 sira düz 3 siraharosa örüp ilmekleri kapat..kenar kismina 3 sira örümcek yapip gül motifiylede yakayi süsleyince salimiz hazir...örmek isteyenlere kolay gelsin..
SÖKMELI ETOL SAL ve YAPILISI



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri