MENÜ

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara


Örgü Robali Bebek Hirkasi Örnegi

Örgü Robali Bebek Hirkasi Örnegi
Robali Bebek Hirkasi Yapimi endash Robali Bebek Hirkasi Açiklamali endash Robali Bebek Hirkasi Örnekleri
 Örgü Robali Bebek Hirkasi Örnegi
Robasi:
4 no sisle 60 ilmekle basladim
4 haraso sirasi ördüm (yani 8 sira düz, ben harasolari öndende arkadanda düz örerim)
Iki kenara dügme ve ilik için 6 ilmek haraso ayirip, 6 sira düz örgü ördüm
düz örgünün 5sirasinda arttirmalar olacak kenar harasolarindan sonra 1düz örüp, 1 arttirdim(arttirmalari ilmegin içinden örerek yaptim) toplam= 83 ilmek
4 sira ters örgü ördüm (dikkat! haraso degil ters örülecek)
6 sira düz (yine düz örgünün 5sirasinda kenar harasolarindan sonra arttirma olucak) toplam=113 ilmek
4 sira ters ördüm
Bir kez ajurlu örnegi uyguladim
4 sira ters ördüm (ters örgünün 2sirasinda yani arkada düz sirasinda kenar harasolarindan sonra arttirma yaptim yine toplam=157 ilmek
Yine ajurlu örnege geçtim 1 kez yaptiktan sonra kollari, önleri ve arkayi ayirdim
önler= 24 ilmek
kollar= 33 ilmek
arka= 43 ilmek
Önce kollari ördüm Kollarin iki kenarina ilmek atarak arttirma yaptim 5 bir yana, 6 bir yana Robadaki son ters sirasindan sonra olmak üzere ajurlu örnegi 6 kez tekrar ettim, kol agzina 4 sira haraso örüp bitirdim
Sonra bedeni ördüm Önce sag önü geçirdim sise, araya 11 (yada 12 olabilir) ilmek atip arttirdim, arkayi geçirdim sise, 11 ilmek atip arttirdim, sol önü geçirdim sise Bu sekilde bedenin tamamina ajurlu örnegi robadaki son ters sirasindan itibaren 7 kez uyguladim ve etegine 4 haraso sirasi örüp bitirdim
Bu arada önün bir kenarindan 3 kez ilik açmayi unutmayin 1iligi: yakadan ilk 2haraso sirasinda, sonra 7 haraso sirasinda bir 2 ilik daha açtim
Ajurlu örnegin açiklamasi:
1sira: 4düz, 2 ilmbersaga, 1dola, 1düz, 1 dola, 2 ilmbersola, 6düz, 2 ilmbersaga, 1dola, 1düz, 1 dolasondaki 6 ilmege kadar tekrar, 2 ilmbersola, 4düz (Kenar harasolarindan sonra)
2ve tüm çift siralar ters (kenar harasolari hariç tabi)
3sira: 3 düz, 2 ilmbersaga, 1 dola,3düz,1dola,
2ilmbersola,4düz,2ilmbersa ga, 1 dola,3düz,1dola, 2 ilmbersola,3düz
5sira: 2 düz, 2 ilmbersaga, 1 dola,5düz,1dola, 2ilmbersola,2düz,2ilmbersa ga, 1 dola,5düz,1dola, 2ilmbersola,2 düz
7sira: 1 düz,2ilmbersaga, 1dola,7düz,1dola, 2ilmbersola,2ilmbersaga, 1dola,7düz,1dola, 2ilmbersola,1düz
bu 8 sira tekrar edilecekÖrgü Robali Bebek Hirkasi Örnegi



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kategoriler

.
Dantel Örgü modelleri